פורסם בתאריך: 16 באוגוסט 2019

חדרים לפי שעה בישראל נמצאים בערים רבות ברחבי הארץ. כמעט בכל עיר גדולה נוכל למצוא מספר לא מבוטל של מתחמי חדרים לפי שעה, אבל מה הם בעצם ? הנה הסבר קצר ותכליתי לגבי מהותים של אותם חדרים.

חדרים לפי שעה (באנגלית "Love Rooms") הם סוג של חדרי אירוח המיועדים לשהייה לזמן קצר בלבד (משעה בודדת ועד ארבע חמש שעות). חדרים אלה, הנמצאים בכל רחבי ישראל מיועדים בעיקר עבור מתן פרטיות ודיסקרטיות לאורחים עבור פעולות רומנטיות. באנגלית רבים מכנים את חדרים מעין אלה בשם "מלונות אהבה", ביטוי אשר הפך כבר מזמן לקלאסיקה של ממש.

מחירים של חדרים לפי שעה

הזמן אותו שוכרים מרבית האנשים חדר לפי שעה הוא בדרך כלל החל משעה בודדת עד שלוש שעות. בניגוד לצימרים או לבתי מלון, התעריפים בהשכרת חדרים לפי שעה אינו משתנה במהלך שעות היום – או במועדים שונים בשנה כמו חגים או עונות. במרבית המקרים, המחירים הם נעים סביב ה-250 שקלים עבור שכירות של 3 שעות. המחירים של החדרים במרכז הארץ אינם שונים גם מאלו שבצפון או בדרום.

מאפיינים פיזיים של חדרים לפי שעה

ברבים מהחדרים המיועדים להשכרה על בסיס שעות יש כניסות דיסקרטיות מורכבות יחסית שנועדו למנוע צפייה של מה שנעשה בתוך המתחם (כל חוקר פרטי יגיד לכם כמה נושא זה מקשה על עבודתו…). כאמור, הכניסות הן דיסקרטיות, והאינטראקציה עם צוות העובדים (פקידי קבלה לדוגמא) כמעט ולא קיימת כאשר לעיתים קרובות התשלום מתבצע על ידי השארת הכסף בתיבה ייעודית הנמצאת בכניסה. החניה במתחם החדרים תהיה במרבית המקרים מוסתרת ומגודרת, והחלונות בכל חדר יהיו מועטים או שלא יהיו קיימים כלל, כדי למקסם את הדיסקרטיות הפרטיות.
לעיתים קרובות החדרים יהיו מפוארים ומעוצבים, עם אבזורים מיוחדים כמו מיטות מסתובבות, מראות תקרה, אביזרי קריוקי, רמקולים ותאורה אינטימית. לפעמים ישנם מתחמי חדרים אשר עשויים להיות מעוצבים כל אחד בסגנון שונה, כאשר לכל חדר ישנו את האלמנטים והאווירה שלו.
חדרי אירוח אלה יהיו במרבית המקרים באיזורים בעיר הסמוכים לתחנות רכבת / אוטובוס, וליד הכבישים המהירים בפאתי הערים, או באזורי התעשייה כמובן. מבחוץ מתחמי חדרים רבים יכולים להיראות פשוטים או אפילו "עלובים" ביותר. לפעמים אפילו אנחנו יכולים להסתכל על מבנה מסויים ולא לדעת כלל שהוא משמש להשכרת חדרים לפי שעה. אך מבפנים, תמיד חדרים אלו תמיד מפתיעים מייד בכניסה בעיצוב חדשני ומודרני, מיזוג אוויר, ריחות נעימים ואווירה של תשוקה, רומנטיקה ובילוי אינטימי…

חדרים דיסקרטיים לזוגות לפי שעות